free-O yar gelir | HiraiZerdüş - Mp3 indir
Keşfet
Bağlan
O yar gelir |  HiraiZerdüş
Ekle
Esmanur Kol
1 week ago
Kemal Sunalın sesini duyunca icim bı tuhaf oldu. Büyük Usta selam olsun sana♥️
Kader ÖZDEMİR
7 months ago
Bir yolu olsa da seven sevdiğine kavuşsa...Özlem utansa vuslat utansa .
Sümeyye Eroğlu
2 months ago
O yar gelir, yazı da yaban gül olur.. Suriye görevin bitse de dönsen be sevdicek.. Sen ve tüm askerlerimiz.
Ramazan Şenbahar
1 year ago
gülüşlerim sana,\nsarılışlarım sana,\nbakışlarım sana,\nher şey sana,\nher şehir sana,\nher şiir sana,\nağlayışlarım sana,\nölüşlerim sana,\ndokunamayışım sana,\nsarılamayışım sana,\nkoklayamayışım sana,\nbütün sokaklar sana,\nhayatım sana,\nben sana,\naşığım.
Nursena Aydın
3 weeks ago
Pencereyi aç, sesin sarsın dünyayı\nDuyulur elbet ta ötelerden\nYürek kendini tanır ♥️
Yıldız CESUR
1 year ago
Iyi ki ilk gün tesadüfen dinlemişim şimdi dinlediğim tek ses.. iyi ki varsın.ve yeni bir şarkının bildirimini almak en güzel şey bu aralar..
Çek AT Video
1 year ago
Kemal sunalı hatırlamak..
Muro Mms
1 month ago
Mezarımı yol üstüne kazsınlar\n Yâr geçince belki bana can gelir..
Lyne Pawter
7 months ago
Allah korusun Sana bişey olmasın
Mehmet Bayer
1 year ago
Yuregıne saglık sana her tel gıdıyor aslında ,senden dınleyınce sarkıların tadını alıyoruz. Hıc unlu falan olma burdan devam et gercek degerını burdan senı dınleyenler cok ıyı bılır
HEYALET SEND
1 year ago
Fazla doz verme üstad kalkmaya mecal kalmıyor..🙏🙏
insan oglu
2 months ago
Allllahhımmm içim sıkılıyor içim sıkılıyor. Sebebini bilmiyorum ama sanki çok çok çok büyük bir sıkıntım var gibi ama yok gibi de ! Bilmiyorum hadi selametle 👋🏿 bu arada türkü benden butun sevipte kavuşmayanlara♥️
Binnur Yavuz
1 year ago
Büyük ustaya rahmet olsun.... Sizi sol yanımla dinliyorum... Yolun açık olsun
Türkü gözlüm 3356
6 months ago
Yıllarca içimde yaraydın, ölünceye kadar da yarimsin. Allah başka kavuşamayanlarıda kavuştursun
Mahmut Yamaç
2 months ago
Tüm sevipte kavuşamayanlara selam olsun✋✋✋\nYüreğine sağlık hirai zerdüş
Ali Yayan
1 year ago
çocuklugumuzun anılari seninle gülduk seninle ağladık seninle düşünduk ne sen gelirsin nede o güzel günler ...o günler bir lokma ekmeği bölup yedigimiz günlerdi 😢şimdiki cocuklar cok sansiz her seyleri var ama ruhları yok
Ali Rıza Önder
7 months ago
11 Bozüyük Anadoludan selamlar Sevgiler harbiden Anadolu da sevmekte başka ya hasret yada hapis
İK'RA#
2 months ago
Yar sandım oyy oy...gelir de bıraktığı gibi bulabilir mi.🖤yine de sağ olsun...
Ugur Bekaroglu
1 month ago
ÖLÜNCE TEK KOKAN ÇİÇEK PAPATYA PAPATYALARI KOPARMAYIN 🌼🌼🌼🌼
Hüseyin Can Kayserilioğlu
3 months ago
ben ölürsem dilaram sağ olsun yar yar sağ olsun