free-Ezhel&İndigo Stüdyo Performans - Mp3 indir
Keşfet
Bağlan
Ezhel&İndigo Stüdyo Performans
Ekle
Emir Bal
1 year ago
Burayı herkes bilmez, Hiphop kokuyor.
Beyaz Cat
10 months ago
Buralar neden değerlenemedi:(\nşimdi anladım sosis ve salamcıların araştırmamasından (bende sosis ve salamcıyım ama bütün şarkllarını dinlemişimdir)
eyA lehze
9 months ago
KİMSE BİLMEZ, KANSER KİTLEDEN AYRILIP BURAYA GELİYORUM. TIPKI KALABALIKTAN KAÇIP GİTMEK GİBİ
Alperen Göksu
5 years ago
Gecelere çaldım\nGitarımı varoşlarla bebelere baskın\nYaparken zargo geleceğe daldım. 
ASİTSİZ SODA
5 months ago
İndigo dinlemek kafayı açıyor cidden.
KOMİK Mİ?
1 year ago
Sene 2019 ay Şubat gün 2 hâlâ dinleyenler+1 ig-nisamsgl
MESUT TUTAR
7 months ago
Abi neden bu kadar az izlanmis 2019 jala izliyorum
Efsane Gamers
9 months ago
Burayı kimse keşif etmemiş ;)
Yusuf Kalın
3 months ago
Altın değerinde insanlar bu yorum bölgesinde 😁 herkese selamlar 24 Ocak olmuş vayy bee
Kemal Can Kiretci
3 months ago
Güzel olmuş 100. Yorum atinca farklinoldu
Aleyna ÇIĞIRTAŞ
4 months ago
Ez azından buralar kirlenmemiş cidden hiphop kokuyo olum
DhrakesS
3 months ago
3:05 yıl olmuş 2020 indigonun hayki ile yapacağı albümden haykinin hala haberi yok herhalde ben görmedim de xD (he bu arada 2020 den selam hala izleyenler varsa)
Enes Göçeri
6 months ago
Sene 2020 hala dinleyenler +1
N S
4 months ago
Ezhel in ilk vidosunu izlemek isteyenler burdalarmı
Halimiz Duman
9 months ago
Ben fero: zencilerim için \nEzhel: MERHABALAR AQ
lil haze
1 year ago
Bende kanefe sörfü yapıyom
yunuscan çat
2 years ago
E ZE HE E LE
BÖH-İLLAH
6 months ago
Gece soğuk oturuyorum balkonda takıyorum kulaklığı izliyorum ayı, bi süre sonra havaya girip gözlerimi kapatıyorum hayallere dalıyorum, en sevdiğim an işte geldi...
KC09
2 months ago
geçmişe gittikçe güzelleşeceğiz, 🌹
Adem Tarhan
5 months ago
Has tayfa napiyonuzz la