free-RÜYAMSU & Özkan ÖZCAN Sahnesinde - Ankara Oyun Havaları 2020 - Mp3 indir
Keşfet
Bağlan
RÜYAMSU & Özkan ÖZCAN Sahnesinde - Ankara Oyun Havaları 2020
Ekle
Ankara AJANS
1 month ago
Videomuzu BEĞENMEYİ ve Kanalımıza ABONE Olmayı Unutmayalım 👍👍
HAYDAR REİS
1 day ago
takım elbıselı arkadas nası oynuyo oyle ayakta dursun daha ıyı o nası oynamak :)
Ali Budak
1 month ago
Uzun hava çekse onada oynayacaksınız.
Noyan YILMAZ
3 weeks ago
Helal olsun bu parçayla bu ablaları oynattın 😂😂
ilyas 1903
1 month ago
Daha ne Hatunlar var Alemde. . . keyfi yaşayan Krallar bilir 🤣🕺🕺🕺
Kenan Karayel
3 weeks ago
Rüyam su taytını yerim😋
ilyas 1903
1 month ago
Gel Garip garip 👏
Cihan KAS
1 month ago
Tayt Rüyamsuyun simgesi oldu.Kızların ikisi de Maşallah çok güzel.Emeğine sağlık.
Noyan YILMAZ
3 weeks ago
tek kraliçe rüyamsu
Sefa HAKKOYMAZ
1 month ago
Özkan özcanın gel garip garip’i söylediği ve rüyamsu’nun beyaz bluz giydiği eski videoyu tekrar yükleyin lütfen :(\nO video olmadam hayatıma devam edemem. Mail adresinizi bulamadığım için buradan yazıyorum. LÜTFEN ESKİ VİDEO GERİ GELSİN
Mertcan
1 month ago
Buraya bi ❤ biraktim
Volkan Kaplan
1 month ago
Oynayanlar a çin işkencesi resmen milyon tane oyun havası varken söylediğin e bak la
ali negüzel
1 week ago
Bu sektörde potansiyel var yayınlarınızda tanıtıma katkı yapıyor,nasılki bazı iller bazı şeyleriyle meşhur Ankara’da pavyonlarıyla güzel \nBirbirine yakın yerse toplansa bir ortak kültür oluşturulsa Ankara’ya dünyanın heryerinden gelen oraya bi gece uğrar bir geceliğine tarla satmış ali dayı roleplay yapar eğlenir.her yerden tur düzenlenir.gelen resim çeker internete koyar.amsterdama gidenin Red light a gittiği gibi.\n\nAnanı zamanda şehire buraların batakhane olmadığı birer hizmet sektörü müteşebbisi olduğu anlatılsa,burda ekmek yiyen herkesin namusuyla alın teri ile para kazandığı anlatılsa şehirde benimser sahip çıkar. buralarda çalışanlar komşumuz,akrabamız,hemşehrimiz...(komi,garson,taksici,kapıcı,kons,sazcı,vs.... ulan hepiniz adamsınız be)
mustafa kandemir
1 month ago
Duygusuz harbi duygusuz zorla cikmis gibi😅
Hüseyin Gazpak
1 month ago
Satlık tarla yola yakın dusunen mesaj atsın..
Alican KURAN
1 month ago
Darbukacı dövecek gibi bakıyo😂